HTML

Club Aliga blog

A Club Aliga Üdülőközpont blogja. Bővebb információ a Club Aligáról: ClubAliga.hu

Csöpi ifjúsági vitorlástábor a Club Aligában

2010.07.26. 14:39 Club Aliga

Nyár, Balaton, napsütés, jó szél, hajók és gyerekek. Lehet valakinek ennél jobb nyári munkája? Megtanítani a gyerekeket, hogy hogyan kezeljék a hajókat, hogyan szeressék és tiszteljék a Balatont. Megismertetni velük a víz minden arcát és a természetet, ami körülvesz minket. Ez a mi dolgunk itt a Club Aliga vitorláskikötő eldugott és kissé vadregényes „Karib-szigetén, mely helyet ad a Csöpi vitorlástábornak. És ha eközben mosolyt csalunk az ifjú matrózok arcára, az a mi napunkat is bearanyozza. Elszántan hisszük, hogy minden balatoni gyereknek tudni kell úszni és vitorlázni. Erre biztosítunk mi itt lehetőséget.

A héten véget ér az idei szezon második tábora, és büszkén mondhatjuk el, hogy mindenkit azzal a tudattal eresztettünk szélnek, hogy sikerült beoltani a vitorlázás szeretetével. Mikor a szeszélyes balatoni időjárás nem engedte, hogy vitorlástudásunkat csiszolgassuk, akkor a vitorlázás elméletéről és történelméről tanultunk. Emellett megismerkedtünk Bujtor István híres Csöpi filmjeivel is, melyekről a tábor a nevét kapta. Valamint kihasználtuk a club Aliga által nyújtott szórakozási lehetőségeket: légvárban ugráltunk, strandoltunk, evezőversenyt tartottunk és kipróbáltuk milyen egy „igazi” nagy vitorlással hajózni.

Volt szerencsénk megtapasztalni mit is jelen mikor a vén tengeri medvék azt mondják: Jön a kasza!(Ami a helyben keletkező, gyors lefolyású és intenzív viharokra utal) Ifjú matrózaink viszont rettenthetetlen bátorsággal és vidámsággal küzdöttek az elemek ellen. A táborok utolsó napján a fiatal vitorlázók megmutathatták büszke szüleiknek, hogy mi volt az a sok tanulnivaló, ami miatt minden este fáradt mosollyal dőltek ágyba az elmúlt héten.

A tábor zárásaként az együtt töltött idő emlékeit megörökítő ajándékokkal kedveskedtünk tanítványinknak. Mert szeretnénk, ha mikor öreg napjaikra a hajójukon ülve az unokáiknak mesélnek arról, hol és mikor is szerették meg ezt a csodálatos életformát, akkor meg tudják mutatni a mi kis „Karib-szigetünket” és „mézeskalácsházunkat”.

Szeretnénk még az idei szezonban folytatni a táborokat és terveink szerint a jövőben is jó lenne minél több gyereket elindítani a vitorlázás hullámos útjain. Mert ennek a sportnak fiatal és lelkes utánpótlásra van szüksége.

Takács Borbála és Tósoki Török Szilárd a táborvezetők

A 2010. 07. 05-i tábor képei

A 2010. 07. 19-i tábor képei

Szólj hozzá!

Címkék: club aliga vitorlástábor

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.