HTML

Club Aliga blog

A Club Aliga Üdülőközpont blogja. Bővebb információ a Club Aligáról: ClubAliga.hu

Esselt élménye

2009.08.25. 15:46 Club Aliga

Kedves Club Aliga!

Pár héttel ezelőtt voltunk Önöknél az I. szállóban és bár én kissé kétkedve indultam neki a hétvégének meg kell, hogy mondjam pozitív csalódásban volt részben. Jó pár ismerősöm nyaralt már Önöknél az elmúlt években, (vagy annál régebben) beleértve a páromat, de én most jártam először Club Aligán.

A bejárati kapuról nekem rögtön a Juressic Park című film jutott eszembe, amit később az a dús növényzet adta „őserdő” benyomás még jobban megerősített. Se a szállással se az árakkal nem voltak nagyobb problémáink egy két borongósabb délelőttöt kivéve a gyerekek hangulata miatt se fájt a fejünk.

A Retró Bar hangulatos volt, de ami engem igazán megfogott az a levegő tisztasága, (pedig én dohányzok) rengeteg növény illetve zöld terület, no meg a part. A déli parton, a legtöbb strandon voltunk már, úgyhogy hozzászoktunk, pár kivételtől eltekintve, hogy 40 percet sétálunk, ha úszni szeretnénk a trutymó szagú vízről már nem is beszélve. Meglepetésemre itt a víznek itt víz illata volt, (nem szaga) első ránézésre valahogy nem is a Balaton jutott az eszembe, hanem inkább egy kisebb öböl egy Horvát tengerparton, de lehet csak mi voltunk eddig nagyon rossz helyeken. A gyerekeknek nagy élmény volt és Nekünk is sikerült kikapcsolódnunk.

Természetesen jóval több dolgot is mesélhetnék még, de nem vagyok valami nagy író, úgyhogy a legmeghatározóbb élményeket próbáltam emlékezetből leírni ide. Én személy szerint csak ajánlani tudom a helyet, biztos vagyok benne, hogy jövőre is meglátogatjuk a Club Aligát.

Üdvözlettel:

Józsi

 

Szólj hozzá!

Címkék: élmény park strand

A bejegyzés trackback címe:

https://clubaliga.blog.hu/api/trackback/id/tr951964566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása